حفظ مشتریان

در این مقاله، قصد داریم چندین اصول کاربردی برای حفظ مشتری را معرفی کنیم که می‌توانید آن‌ها را در کسب و کار‌تان پیاده‌سازی کنید.

برای نشان دادن اهمیت مشتری و ضرورت حفظ او، توجه به نکات زیر ضروری به نظر می رسد:

 

1) هزینه جذب یک مشتری جدید، بین 5 تا 11 برابر نگهداری یک مشتری قدیم است.

2) خدمات عالی و استثنایی به مشتریان

3) برای افزایش دو درصدی مشتری، باید 10 درصد هزینه کرد.

4) کیفیت محصول باید ثابت باشد.

5) ضرر و زیان از دست دادن یک مشتری، در حکم فرار 100 مشتری دیگر است.

6)کسب و کار‌تان گرم و دوستانه  و تمیز باشد.

7) رضایت مشتری، پیش شرط تمام موفقیت های بعدی شرکت هاست.

8) حتما از همه‌ی مشتری‌ها نظرسنجی کنید.

9) ارزشمندترین دارایی هر سازمان، اعتماد و اطمینان مشتریان است.

10) حتما از مشتری‌ها سپاسگزاری کنید.

11) انتخاب مشتری دایمی و وفادار، تنها شرط بقای دایمی و استمرار فعالیت های کارآمد هر شرکتی است.

12) استفاده از شبکه‌های اجتماعی

13) برای جلب اعتماد مشتریان، کمتر از توان خود قول بدهید و بیشتر از قولی که داده اید، عمل کنید.

14) درستی محصول یا خدمات

15) معادل 98 درصد مشتریان ناراضی، بدون شکایت به سمت رقبا می روند.

16) آگاهی از کسب و کار‌تان.

17) احتمال این که مشتریان کاملاً راضی (شاد) مجدداً از شرکت شما خرید کنند، شش برابر مشتریان فقط راضی است.

18) ارتباط واقعی با مشتریان‌تان ایجاد کنید.

19) گوش دادن به شکایت مشتری 90 درصد کار است و حل کردن آن هفت درصد و پیگیری برای اطلاع از راضی شدن مشتری هم سه درصد دیگر است.

20) مناسبت‌های خاص را به یاد داشته باشید.

 

چگونه در این بازار رقابتی محصول خود را بفروشم. (آموزش مهارتهای فروش)

 

شماره تماس:

9112542438 98+

33393027 (011)

 

سایت ما :

https://travan.ir/

 

پست الکترونیک :

N.Vatankhah@Live.Com

Info@Travan.Ir

 

آدرس :

ساری تقاطع 15 خرداد، ابتدای خیابان شهابی

 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Kaylon راز هاي وردپرس . طراحي سايت آرام بی قرار دانلود اهنگ جدید ششم و متوسطه اول مجموعه فیلم های آموزشی مهندسی صنایع رسام هنر وبلاگ شخصی مونا گلناز seyed