برند باید تلاش کند تا در ذهن مخاطب خود، صاحب و مالک یک واژه باشد.
فروش سالهاست که بجای قفسهها در ذهن ما اتفاق میافتد. با برندسازی در واقع جایگاهی در بازار و در ذهن مشتری را به خود اختصاص میدهیم.
اگـر قرار است مـردم را وادار به خرید چیزی یا انجام کـاری کنید، باید زبانشـــــــان را بدانید؛ تصویری از آن چه واقعا هستند، موقعیتی که در آن قرار دارند ، سبک زبانی که با آن صحبت می کنند، و
دیویدآکر(Aaker) نظریهپرداز بزرگ، برند و از مشهورترین بنیانگذاران حوزه برندینگ.
معتـقد است برندسازی از طراحی هویت برند آغاز میشود.
کوین لین کلر (Kevin Lane Keler) استاد بازاریابی و کسب و کار و نویسندهی «مدیریت استراتژیک برند»
نقطه شروع را جایگاه سازی میداند.
درباره این سایت